Poljska pot 2
Ljubljana
1000
Slovenija
webshop@olma.si
Facebook Linkedin Youtube
Prijava
sl en hr

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji Spletne trgovine Olma d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino OLMA D.O.O. (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje Poljska pot 2, 1000 Ljubljana, matična številka: 5144388, davčna številka: SI39446468, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.


Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.


Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.


Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

 

Dostopnost informacij

1. podatke o podjetju Olma d.o.o (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in tehnično pomočjo) ter rok veljavnosti tega podatka,
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), 
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Postopek nakupa

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.


Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

 

Naročanje – sklepanje pogodbe na daljavo

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu preko našega kontaknega naslova prodaja@olma.si Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po predračunu (Kupec poravna stroške kupnine po predračunu.)
  • plačilo z debetno oz. kreditno kartico (Maestro, Activa Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron, Diners),

Ko opravite plačilo z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem Activa Payment Gateway, bo vaš paket oddan na pošto.

 

Opomba: Vaša kartica s klikom na gumb »Kupi« oz. v trenutku potrditve vnosa podatkov še ni bremenjena za navedeni znesek. Podatki bodo preverjeni in rezerviran bo vaš strošek. Ko dobimo podpisano dostavnico o dostavi pošiljke, bomo izvršili transakcijo za višino nakupa (znesek bremenitve je lahko enak ali nižji od avtoriziranega, npr. če smo vam po predhodnem kontaktiranju poslali le del naročenih izdelkov). Zaradi vaše zaščite, sistem Activa Payment Gateway ne dovoli bremenitev vaše kartice za višji znesek kot je bil znesek vašega naročila, prav tako se zaradi zaščite ne izpiše številka vaše plačilne kartice. Ponudnik vidi le številko transakcije, ki se pošlje za plačilo ali preklic naročila, če ga zaradi kakšnega razloga ni moč izvršiti. Sistem Activa Payment Gateway bo samodejno na vaš e-naslov poslal potrebne informacije o poteku plačila ali o preklicu naročila.

 

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

 

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

 

Cene

Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

 

Zasebnost in Zaščita podatkov

Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Prijazno vas prosimo, da preberete našo Politiko zasebnosti, saj vam predstavlja natančen vpogled v to, kako zbiramo, hranimo in obdelujemo vaše osebne podatke, ter vaše pravice v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.


Spletna stran OLMA D.O.O. Slovenija uporablja spletne piškotke, da bi vam zagotovili kar najboljšo storitev pri pregledovanju naših spletnih vsebin in naročanju v spletni trgovini. Več informacijo o uporabi spletnih piškotkov si preberite v Obvestilu o piškotkih.

 

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.


Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.


Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju Olma d.o.o v 1 dnevu po prevzemu blaga.

 

Zamenjava izdelkov

Zamenjavo vašega nakupa preko spletne trgovine vršijo trgovine Olma d.o.o. v Sloveniji. Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

 

Naročila

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 16. ure bodo  odpremljena isti dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 2 dni (dan oddaje + 3 dni). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

 

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Gebruder Weiss. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 60 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Strošek dostave je 5,00 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

 

Stroški poštnine so obračunani po trenutnem veljavnem ceniku Gebruder Weisse.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

 

Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, a jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na ...

 

Izdelki, ki jih ni na zalogi

Izdelkov, ki so označeni s »Trenutno ni na zalogi«, ni mogoče naročiti.

Če izdelka, ki ste ga nameravali kupiti slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili. Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.

 

OLMA D.O.O. ne sprejema prednaročil.

 

Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.


Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 1024-bitnega kodiranja.


Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).


Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.


Varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami zagotavlja sistem Activa Payment Gateway.

 

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina OLMA D.O.O. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Spletna trgovina OLMA D.O.O. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Spletna trgovina OLMA D.O.O. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Spletna trgovina OLMA D.O.O. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Spletna trgovina OLMA D.O.O. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Intelektualna lastnina

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.


Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

 

Mnenja o izdelkih

Ponudnik ne nadzoruje in ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo registrirani uporabniki. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
 

Hvala, ker ste si vzeli čas in delili vaše mnenje z ostalimi OLMINIMI strankami.

 

Osebna izkaznica

NAZIV PODJETJA:

OLMA d.o.o., Poljska pot 2, 1000 Ljubljana

Identifikacijska št. za DDV: SI39446468
Registracijska številka: 1/0020/00
Sodni register Ljubljana
Zavezanec za DDV: DA


NASLOV TRGOVINE: Poljska pot 2; 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS: ponedeljka-sobote: 6.30-16.00 h, sobote, nedelje in državni prazniki: ZAPRTO


TELEFON: 04 / 574 41 88

E-NASLOV: ... 

 

Pritožbe in spori

Spletna trgovina OLMA D.O.O. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina OLMA D.O.O. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Spletne trgovine Olma d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 587 36 14 oziroma po elektronski pošti na ...  Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ... Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina OLMA D.O.O. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Spletna trgovina OLMA D.O.O. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi OLMA d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Imate težave?

Pišite nam:

prodaja@olma.si

 

Bi želeli več informacij? Na vašo željo se lahko dogovorimo, da vas obišče naš predstavnik.